BICICLETADA I FESTA FI DE CURS

El passat dimecres 21 de juny tot l’alumnat de l’escola vam celebrar la festa de fi de curs i la matinal ciclista. En primer lloc tot l’alumnat de primària va fer un recorregut pels carrers del poble. Un cop van arribar a l’escola, van agafar forces amb un bon esmorzar patrocinat per l’AMPA de l’escola. I en finalitzar l’esmorzar van començar a fer les proves de la gimcana. Aquest any, degut a l’avís de la calor, els jocs tradicionals es van fer dins de l’escola. Les proves de la gimcana van acabar amb una festa de l’aigua molt divertida.

Ens ho vam passar molt bé. Aquí us deixem algunes de les fotos. Per a veure-les heu de clicar la imatge de sota.

Bon estiu a tothom!