ANEM A SEGAR ARRÒS

El passat 28 d’octubre l’alumnat de Segon curs vam anar a segar l’arròs que vam plantar el mes de juny. El iaio i el tio de l’Adrià Palmer van portar amb un tractor  la màquina de segar. Vam veure com era la màquina i com entrava dins al camp d’arròs.

Mentre la màquina segava, Adrià va entrar al camp d’arròs i va repartir espigues d’arròs. Després, alguns alumnes van entrar dins al camp d’arròs i van segar l’arròs com es feia antigament, amb les mans, mirant com ho feia Adrià.

Quan la màquina de segar va acabar la seva feina, ens van deixar pujar dalt al tractor.

Va ser una activitat molt enriquidora. Des d’aquí volem donar les gràcies a la família d’Adrià (la seva mare, Adela, el seu tio i el seu iaio) per fer-nos partíceps d’aquesta magnífica experiència.

Podeu veure les fotos clicant aquí:

FOTOS SEGA DE L’ARRÒS