CELEBREM SANT JORDI A L’ESCOLA

Avui dia 19 d’abril de 2017, hem gaudit a la nostra escola de la presència de la bibliotecària Joana Serret i de la pianista Neus Ventura. Joana ens ha recitat diferents poemes a totes les classes, des de P.3 anys fins a 6è. La Joana ens ha recitat poemes de Joana Raspall, Lola Casas, Eva Dènia, Ramon Besora, Ramon Folch, Miquel Desclot i de l’ampostina Araceli Franch.
Una activitat engrescadora on el nostre alumnat ha disfrutat, s’ha emocionat. Què més bonic que escoltar poesía versionada amb piano?
Us desitjo una bona setmana de Sant Jordi amb aquest poema de l’Araceli Franch, que cada cop que el llegeixo se’m posa la pell de gallina.

CATALUNYA , MARE NOSTRA
Catalunya, terra meva,
porto al cor
el teu batec.
Si tu plores, m’estremeixo.
Si tu rius, jo sóc feliç.

Em sento formant part de l’Univers,
sóc germana de tothom
però tinc predilecció per tu:
no hi puc fer més.

No seria bona filla,
si el meu bressol
no honorés.

Ah, dolça terra meva!
Cobreix la meva humil tomba
En aquell darrer moment
I fes brotar damunt seu
les flors
grogues i roges
que formen les barres
que aguanten nostre país.

Catalunya, terra estimada,
acompanya’m amb sardanes