SANT JORDI A LES CLASSES DE 1r ESO

A 1r d’ESO hem celebrat la diada de Sant Jordi d’una manera molt especial!
Durant el matí, hem fet vàries activitats en què l’alumnat s’ho ha passat molt bé: roses de paper, punts de llibre, hem vist el vídeo de la residència d’avis d’Amposta i hem llegit enregistrat la llegenda de Sant Jordi. En acabar, els punts de llibre i les roses, ens els hem emportat a casa per regalar als familiars.
També hem fet una lectura expressiva per megafonia d’alguns poemes de poetes catalans que el mateix alumnat ha escollit, entre ells, Joana Raspall o Miquel Martí i Pol.
A anglès, hem vist un vídeo sobre la vida de Shakespeare i després hem creat un lapbook destacant els aspectes més importants de la seva vida.
A continuació, us mostrem unes fotos que resumeixen la diada d’aquest curs. Esperem que us agradin!