SANT JORDI A LA CLASSE DE 2n D’ESO

Hem celebrat la diada de Sant Jordi fent diverses activitats a les classes d’anglès i català: punts de llibre de diferents formes i mides, roses de paper, poemes i cançons rapejades.

També hem fet lectura per megafonia d’alguns poemes que els alumnes van elegir per a la diada.

EL RAPER MIKE MILLAN ENS ENSENYA A RAPEJAR

En una de les sessions de tutoria prèvies a Sant Jordi, l’alumnat de 2n d’ESO vam aprofitar per treballar la poesia rapejada, amb l’ajuda de Mike Millan. Ens va ensenyar diferents dinàmiques per treballar els poemes: la rima, la base de la cançó, l’acabament dels versos,etc. Tot això ens va servir per al concurs de Sant Jordi, ja que aquest curs ens tocava treballar la tipologia textual de la poesia.