ÀNGEL BURGAS VISITA L’ALUMNAT DE 2n D’ESO

L’alumnat de 2n d’ESO va rebre dimarts, dia 23 de març, la visita de l’escriptor Àngel Burgas per parlar de la seva novel·la, L’Anticlub, i d’altres temes i vivències que van anar sorgint durant la trobada.

Ens va explicar que ell només escrivia llibres per a adults però, va començar a escriure novel·les per a joves a partir d’una proposta. L’Anticlub va ser el primer i, a partir d’aquí, va continuar la saga amb El club de la cistella. Ens va contar que l’escriptura, també la compagina fent classes d’Educació Visual i Plàstica en un institut de Barcelona.