Presentació del llibre l’Òmnibus de la mort

En aquest podcast podreu escoltar la presentació del llibre “L’òmnibus de la mort” de l’autor prioratí Toni Orensanz. Aquest ha sigut el llibre que ha servit a l’alumnat de 4t d’ESO com a punt de partida per iniciar el projecte de la Guerra Civil que han realitzat dins l’àrea de Socials amb la professora Montse Llorens Rull. L’han llegit i treballat durant la mitja hora de lectura dels matins.

La introducció de la xerrada la va dur a terme Miquel Esteve, autor local, i l’alumnat va ser l’encarregat d’entrevistar l’autor del llibre i d’enregistrar-ne la presentació per a la ràdio escolar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *