INTERCANVI DE POSTALS AMB L’IE XANDRI

“Mantenir una relació epistolar al llarg del curs”; aquesta va ser la proposta de les mestres de l’optativa de francès dels dos centres per motivar els alumnes a treballar l’expressió escrita, agafant paper i llapis i deixant de banda les pantalles, ni que fos per uns instants.

La proposta de seguida va il·lusionar a tots. Mantenir correspondència “a l’antiga”; sense la immediatesa que proporciona tot allò digital.

Durant el primer trimestre els alumnes han treballat vocabulari i expressions i han après a presentar-se. Aprofitant que és Nadal, han traslladat els coneixements adquirits en forma de postal: vocabulari nadalenc tot dibuixant un cal·ligrama, presentació personal i els millors desitjos pel 2024 han format part de la postal feta a mà que hem fet arribar via correu ordinari al Xandri.
Rebre les seves postals nadalenques ha estat molt emocionant!