Donació de sang a l’Institut-Escola

El dijous 11 d’abril va tenir lloc la donació de sang al gimnàs de l’Institut Escola El Cabrerès a l’Esquirol, de les 16:00 a les 20:00h.

A partir de les 15:00, alguns nens i nenes de la classe de 1r d’ESO van anar al gimnàs per ajudar amb l’organització: van col·locar taules i cadires i van posar el menjar en safates per als donants.

Durant la tarda, alguns alumnes s’encarregaven de rebre la gent que venia a donar sang i els donaven un formulari per veure si podien donar-ne o no. Alguns altres, donaven el menjar als voluntaris en acabar de donar sang per recuperar forces.

A partir de les 16:30, alguns nens i nenes van marxar, però alguns es van quedar de voluntaris fins les 20:00h. Al llarg de la tarda va venir molta gent i quan es va acabar la jornada, alguns alumnes es van quedar per ajudar a recollir.

Andrea (1r ESO)