Els Donuts guanyen el premi “COV demà”

El passat dijous 2 de juny, es va fer a Gurb l’entrega del premi “COV demà” al millor treball fet en l’àmbit escolar al voltant del voluntariat i la solidaritat. El Jurat format per cinc representants d’entitats de la COV va decidir atorgar el I Premi COV Demà escolar 2022, al treball “Gran Recapte – ens estrenem de voluntaris!” presentat per l’escola pública d’educació infantil i primària El Cabrerès de l’Esquirol.

Estem molt contents perquè la iniciativa de fer un recapte d’aliments que va organitzar la classe dels Donuts ha estat premiada amb 500€ per donar a una entitat on hi participin voluntaris. Ells han decidit donar aquests diners a Osona contra el Càncer.

Felicitats!

En aquest enllaç hi podeu llegir la notícia de la Coordinadora del Voluntariat d’Osona.