ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2021

CALENDARI PROCÉS ELECTORAL:

Del 5 al 26 de novembre: publicació del cens sector famílies (a l’entrada de l’escola) i sector mestres (sala de mestres).

8 de novembre a les 11:30h: sorteig per designar els membres de la mesa electoral sector famílies.

8 al 10 de novembre: possibles reclamacions a inscripcions dels censos electorals.

10 de novembre: constitució meses electorals. POSPOSAT!!

11 de novembre: publicació de les possibles resolucions a les reclamacions sobre inscripcions al cens electoral i publicació del cens electoral definitiu amb les resolucions incorporades. Hi ha hagut errades en el cens del sector famílies i s’ha tornat a publicar el llistat del cens corregit.

MESES ELECTORALS CONSTITUIDES

Abans del 18 de novembre: presentació de candidatures

Candidatures sector famílies:

• Albert Crespi, pare Helena (EI-2)
  • Gemma Dalmau, mare Pol (EI-1) i Alba (EI-3)
  • Marta Muñoz, mare Pau (EI-2) i Emma (EI-3)

24 de novembre a les 12:45h: votacions sector professorat a la biblioteca.

25 de novembre de 12 a 14h i de 16 a 18:30h: votacions sector famílies a la sala de mestres.

ANIMA’T A PARTICIPAR-HI!

Totes les informacions relatives al procés electoral es penjaran a l’entrada de l’escola.