Consell d’Alumnes

Avui el representants de cada classe del Consell d’Alumnes hem fet una reunió per parlar de diferents temes.

• Hem parlat de com van les noves normes per evitar que es faci malbé i tinguem més ben cuidat i endreçat el material del pati.
  • També hem pensat consignes divertides per a la setmana de Carnestoltes
  • Hem fet propostes de com ens agradaria que fos el nou edifici de l’Institut Escola. Han sortit molt bones idees, les hem compartit i escrit per poder-ne fer un recull i fer-lo arribar a l’Ajuntament per tal que es tinguin en compte a l’hora de redactar el projecte. Per exemple: l’alumnat vol que hi hagi finestrals grans perquè les aules siguin lluminoses, amb plantes als passadissos i a les aules, que les aixetes siguin automàtiques per estalviar aigua. També volen taules de grup, que es pleguin i amb rodes! Amb els més grans també hem dissenyat i dibuixat propostes de pati.