Santa Cecília 2022

El dia 22 de novembre va ser Santa Cecília, la patrona dels músics i des de l’escola s’ha fet un reconeixement a la gran importància que té la música a les nostres vides.

Per això, vam poder gaudir d’uns dies molt musicals!

Dilluns i dimarts, va venir l’Anna Busanya a fer uns tallers de percussió corporal.

Al llarg de la setmana, uns quants pares i mares es van animar a tocar-nos cançons molt conegudes i divertides, l’Ester, la Mariona, en Maiol, la Joana, en Roger i en Jordi ens van fer passar una bona estona.

Dijous, els nens i nenes varen fer una petita representació musical a tota l’escola i aquesta setmana, la tanquem amb un tastet d’instruments. Durant l’hora de música, els i les alumnes que volen porten el seu instrument i ens canten i toquen una cançó!

Com va dir Leonard Cohen (1934-2016) “La música és la vida emocional de la majoria de la gent” i aquesta setmana ha quedat demostrat!

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra participació!, i sobretot, visca la música!

Clicant a la imatge podreu veure un petit recull de fotografies de les activitats que vam fer.