Celebració de Sant Jordi!

Dilluns i dimarts vam celebrar Sant Jordi a l’Institut Escola realitzant diverses activitats, tant dins com fora del centre. El dilluns vam començar la festa participant a diferents tallers: música, teatre, galetes, entre molts d’altres. Després del pati, l’equip de mestres va representar la llegenda de Sant Jordi per tot l’alumnat. I a la tarda, els cursos d’infantil van fer danses tradicionals al pati.

El dimarts, dia de Sant Jordi, des de primera hora del matí, els alumnes de 6è van estar a les parades de roses i llibres de l’Esquirol i Cantonigròs. Per la resta de cursos, va ser dia d’excursions. Infantil, cicle inicial i 1r d’ESO van visitar la parada de l’Esquirol, i de 3r a 5è van caminar una mica més lluny fins a la parada de Cantonigròs. Vam acabar el dia al pati, amb una cercavila del drac i els capgrossos de l’escola pels més petits.

Vam passar una molt bona diada de Sant Jordi i la venda de roses i llibres per part dels alumnes de 6è va ser tot un èxit!

Aquí teniu un recull d’imatges

.