L’alumnat de 3r d’ESO gaudeix de ‘Romeu i Julieta’ al Teatre Poliorama

• L’actualització d’aquest clàssic de Shakespeare va deixar els nois i les noies de l’IE Els Tres Pins sense paraules.

En una sortida organitzada el passat dimecres 26 d’octubre al Teatre Poliorama, l’alumnat més gran de l’IE Els Tres Pins va assistir a la representació de Romeu i Julieta, una obra dirigida per David Selvas i produïda per la companyia La Brutal.

Aquesta actualització del clàssic de William Shakespeare va captivar els nois i noies del centre, que malgrat el seu escepticisme inicial van evidenciar una enorme satisfacció en acabar l’obra.

Una versió contemporània i poc romàntica del dramaturg anglès
Els Romeu i Julieta de la companyia La Brutal són dos joves que s’enamoren i posen les seves vides en perill, i converteixen el seu amor en un crit desesperat per deixar en evidència l’absurditat de l’odi que enfronta les seves famílies. La companyia i el director volen fugir d’allò anecdòtic i capriciós que té l’amor romàntic i fer-los més conscients i actius en la recerca d’un nou paradigma. I tot explicat amb la bellesa de la paraula de Shakespeare, més viva que mai, que ens va emocionar i ens va dur a reviure la història d’amor més famosa de tots els temps.