Música i projeccions en un espectacle molt bonic al Casal de Vallromanes

• L’alumnat de Cicle Infantil i Cicle Inicial de Primària ha gaudit aquest dimarts 30 d’abril d’una experiència teatral.

Les nenes i els nens d’I3, I4, I5 i 1r i 2n de Primària han al·lucinat aquest dimarts al Casal de Vallromanes amb l’espectacle ‘Muuun’, de la companyia La Curiosa. El show, carregat de llums, projeccions, ombres, música i també una vaca una mica entremaliada, ens ha encantat!

‘Muuun’ és un viatge que neix des de l’abstracció i que, a poc a poc, ens descobreix un nou planeta on es parla un llenguatge diferent. És un espectacle que sorgeix del joc, de l’exploració de la cerca sense paraules d’un llenguatge comú on l’expressió plàstica i la musical interaccionen en un espai íntim i proper. Quin plaer per a la vista i les oïdes!

L’espectacle ens ha fet gaudir d’una experiència plurisensorial, explorar les possibilitats plàstiques a partir de sonoritats variades i ha fomentat l’escolta i la imaginació de l’alumnat de #Vallromanes… Molt recomanable!