Cantània

Es tracta d’un projecte musical en que participen moltíssimes escoles de tota Catalunya i també de fora. Està adreçada als grups de cicle mitjà i superior. En el nostre cas, es treballa a cinquè.

Consisteix en la creació d’una història i música (amb compositors i escriptors catalans) al voltant d’una idea que ve donada per l’auditori de Barcelona. L’alumnat s’ha d’aprendre una sèrie de cançons que van explicant la història a més moviments i en alguns moments interacció amb materials que complementen l’actuació.

Es duu a terme des de l’àrea de música i s’assaja durant els segon i tercer trimestre. Culmina en un concert a l’auditori de Granollers (en el nostre cas) on acompanyats d’altres escoles, músics i solistes representem la història davant del públic.