Abril de proves diagnòstiques i competències bàsiques

• Diferents nivells de Primària i ESO han viscut dies de proves relacionades amb diverses matèries.

Durant aquest mes d’abril, a les escoles i instituts s’estan fent per primer cop les proves de diagnòstiques a l’alumnat de 4t de primària i 2n d’ESO. Són unes proves equivalents a les de competències bàsiques, i es fan per primer cop aquest curs 2023-2024 marcat per la LOMLOE. L’objectiu és avaluar les competències de l’alumnat a mig camí de la primària i de la secundària per tenir més indicadors de com estan aprenent.

D’altra banda, com cada curs, les noies i els nois de 6è de Primària i 4t d’ESO han realitzat les proves de competències bàsiques. Es tracta d’una prova que avalua les competències, habilitats i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat en finalitzar cadascuna de les etapes educatives obligatòries.

El Departament d’Educació farà arribar els resultats a l’IE Els Tres Pins en els pròxims mesos.