Secretaria

En aquest nou espai anirem penjant tota la informació relacionada amb secretaria perquè estigui a la vostra disposició.

Pressupost 2024

Autoritzacions món digital

Autorització de drets d’imatge i veu

Infantil i Primària Secundària (-14 anys)
Majors 14 i docents

Un canal de comunicació molt important a l’IE Els Tres Pins és el web, un espai on es penja informació de les diferents activitats que es fan al centre. Totes les fotografies públiques es comparteixen sempre de manera que no s’identifiqui cap nen o nena de l’Institut Escola, llevat d’excepcions degudament justificades i que compten prèviament amb el vistiplau de la família. D’altra banda, algunes publicacions inclouen imatges en accés restringit en què sí que es poden identificar els/les alumnes fent alguna activitat, com per exemple en unes colònies o sortides fora del centre. En aquest cas, l’única manera d’accedir a aquest contingut és a través de l’usuari/usuària @trespins que tenen els/les alumnes.

El perfil a Instagram és el segon canal a través del qual es publiquen imatges i vídeos sobre la vida dins i fora del centre. Per una banda, a Primària sempre es publica material tal com es fa al web: sense que es puguin identificar cares, ja sigui amb fotografies que persegueixen aquest objectiu de manera intencionada o, en d’altres casos, pixelant els rostres. A Secundària, en canvi, només es poden veure les cares d’aquells/es alumnes que les famílies així ho autoritzin expressament. En relació amb el material que elaboren els/les alumnes, mai és identificable i, en tot cas, només apareixen les inicials dels noms. De totes maneres, també es donen excepcions molt puntuals quan la família dona el vistiplau a la difusió d’algun material concret, ja sigui per la seva vàlua educativa i comunicativa o per la impossibilitat d’obviar l’autor/a de la tasca en qüestió.

Autorització d’ús d’Internet

Menors 14 anys Majors 14 anys i docents

Des de fa temps s’utilitzen usuaris/usuàries @trespins (Gsuite) que permeten treballar la Competència Digital amb l’alumnat, crear espais tancats (visualització d’imatges en accés restringit amb usuari i contrasenya) i poder desplegar un conjunt d’eines per preparar el jovent per a un món digital en constant evolució. Es disposa, a més, de protocols per fer un aprofitament adient de la tecnologia i també sancionar el seu ús inadequat.

Medicaments

Administració de medicaments
Administració de paracetamol

Autoritzacions recollida de menors