Genial visita al Cosmocaixa de l’alumnat de 1r d’ESO
El jovent s’ha desplaçat a Barcelona per gaudir d’un dels museus de ciències de referència al nostre país. Durant aquesta sortida, els/les joves han fet un taller de meteorologia per conèixer diferents aspectes d’aquesta disciplina de la física. Aquests aprenentatges, a més, es podran aplicar dins del projecte d’STEAM “Fent meteorologia”. A través d’aquesta proposta […]
Genial visita al Cosmocaixa de l’alumnat de 1r d’ESO Llegeix més »










