Inés Guerra, molt més que una directora de menjador

• Comencem un espai d’entrevistes de l’optativa de ràdio realitzada per l’alumnat de 2n i 3r d’ESO.

De Cadis a Barcelona i d’un laboratori a una escola en una vida marcada per la música i el flamenc. Aquest dilluns coneixem en profunditat una de les persones més estimades de l’IE Els Tres Pins.

La Inés és una dona treballadora que li posa molta passió a la seva feina. Va néixer a Cadis, i ja fa més de trenta anys que viu a Vallromanes, el nostre poble. Avui coneixereu més detalls de la seva vida i la seva trajectòria. Esperem que us agradi aquest espai radiofònic.

Guió, edició i entrevista realitzada per la Sofia i la Mar, alumnes de 2n i 3r d’ESO. Declaracions més destacades de l’entrevista:

“El que m’agrada més de la meva feina és compartir amb infants i joves les vostres vivències i el vostre dia a dia i col·laborar en la vostra formació”

“Soc mestra. Em van plantejar la possibilitat de donar classes al Tres Pins quan jo tot just acabava d’estudiar català i em vaig treure la titulació necessària. Soc de Cadis i necessitava aquest títol. Em vaig inscriure a llistes i tot, però al final no va sorgir… Va ser l’única vegada que em vaig replantejar deixar el menjador. Estic molt contenta amb la meva feina”.

“Aquesta feina em dona molta joventut i alegria; vull continuar mentre em faci sentir bé”

“Ens agrada renovar-nos i proposar activitats noves. Ens agradaria disposar de més espais i que fossin més adequats per muntar propostes més xules i gaudir més. Amb la creació de l’Institut Escola, no són les mateixes necessitats que fa uns anys. Aquest canvi estaria bé”

“M’agrada el flamenc, les sardanes… M’encanta el ball! Faig coral, gòspel i ara m’he apuntat a fer ballet fitness. M’encanta tot allò relacionat amb la música!”

“Al menjador seguim pautes i directrius de la Generalitat per reduir el sucre i afavorir una dieta més sana”

Entrevista sencera al canal de youtube: