Cinema a la fresca, gegants i làser tag, les nostres propostes de Festa Major

• El centre s’implica durant la festivitat de Sant Miquel i organitza diverses activitats lúdiques a Vallromanes.

Anoteu a l’agenda aquests tres actes de la Festa Major de Sant Miquel 2023 que proposa l’alumnat de l’IE Els Tres Pins: Cinema a la fresca, cercavila de gegants i làser tag.

• Cinema a la fresca, organitzat per Llengua Viva. I no oblideu dur calerons, que el jovent de 4t d’ESO muntarà una paradeta amb crispetes, llaminadures i begudes. Tota contribució és benvinguda per al viatge de final de curs! Aquesta proposta tindrà lloc el dijous 28 de setembre, a les 22 hores, a la Plaça de l’Església.
  • Curs per aprendre a portar gegants i cercavila per Vallromanes, una proposta que compta amb la col·laboració d’en Xavi i l’Adrià com a docents i alguns/es alumnes de Secundària. Veniu a conèixer en Vallis i la Sai, els Gegants de Vallromanes. L’activitat se celebrarà el diumenge 1 d’octubre, a partir de les 10 hores.
  • Làser tag, organitzat per l’Ajuntament de Vallromanes amb la col·laboració de Llengua Viva de l’IE Els Tres Pins. El preu és de 4 euros i el 50% de la recaptació anirà destinada a Pallassos Sense Fronteres. Aquesta darrera activitat està prevista el diumenge 1 d’octubre, a les 17 hores. Podeu adquirir entrades a www.entrapolis.com.