Genial festa d’inici de curs organitzada per l’AFA

• El berenar musical va aplegar persones de totes les edats per gaudir de música, xocolata i un taller de maquillatge.

L’AFA Els Tres Pins va organitzar a finals de setmana una festa d’inici de curs al pati de l’escola i… Va ser genial! El berenar musical va fer les delícies de petits i grans i les persones assistents van poder gaudir del concert de Marta Shanti.

L’alumnat de 4t d’ESO va aprofitar l’ocasió per continuar recaptant diners per al seu viatge de final de curs. Durant la festa, el jovent més veterà del centre va vendre begudes, piruletes de xocolata realitzades in situ i també van maquillar les nenes i els nens que van participar en la festa. Va ser molt satisfactori veure la seva implicació i compromís!