Genial visita al Cosmocaixa de l’alumnat de 1r d’ESO

• El jovent s’ha desplaçat a Barcelona per gaudir d’un dels museus de ciències de referència al nostre país.

Durant aquesta sortida, els/les joves han fet un taller de meteorologia per conèixer diferents aspectes d’aquesta disciplina de la física. Aquests aprenentatges, a més, es podran aplicar dins del projecte d’STEAM “Fent meteorologia”. A través d’aquesta proposta lúdica i didàctica, l’alumnat ha après d’una manera divertida a fer de dones i homes del temps.

D’altra banda, també han gaudit d’una visita a l’exposició permanent del museu, centrant-se en la geodinàmica, l’origen de l’univers i els éssers vius. Oi que sembla interessant? Segur que els alumnes s’ho han passat pipa!

Recordeu que el CosmoCaixa és un magnífic espai obert per a tot el món i ofereix activitats per explorar la ciència en família, amics… d’una manera molt acollidora i divertida. Us recomanem molt anar-hi!

Redacció de la publicació a Instagram i web: Martina S, 3r d’ESO B – (Optativa de ràdio)