TeDebat sobre pressió estètica i trastorns de la conducta alimentària a 1r d’ESO

L’alumnat tutoritzat per la Marta i en Xavi participa en una sessió molt interessant i per reflexionar.

🤔 “Abans de fer qualsevol comentari sobre una fotografia o un aspecte físic d’algú, feu-vos aquestes tres preguntes:

1️⃣ M’ho ha demanat?

2️⃣ És positiu el que li vaig dir?

3️⃣ Si em poso en el seu lloc, m’agradaria rebre aquest comentari?

Si la resposta a alguna d’aquestes preguntes és NO, estalvia’t el comentari” 😠

L’alumnat de 1r d’ESO ha participat aquest dijous 19 d’octubre en una sessió dinàmica organitzada per la Fundació AC Granollers, que proposa una producció de TeDebat sobre la pressió estètica i social femenina i els trastorns de la conducta alimentària.

Fins a quin punt som culpables o víctimes de la pressió estètica? Som realment lliures de fer el què vulguem amb el nostre cos? La pressió estètica ens afecta a homes i dones per igual? Què vol dir tenir un cos normatiu? Qui marca aquesta “norma”? I què passa quan el nostre cos no s’hi ajusta? Com convivim amb la pressió estètica? Quina importància li donem a les xarxes socials? Aquestes són només algunes de les qüestions que es plantegen a partir del monòleg.