Xocolata i cava (sense alcohol) per a l’alumnat de 6è!
L’alumnat va fer una sortida a Sant Sadurní d’Anoia el passat dilluns 7 de novembre. Els/Les alumnes de 6è vam anar a Sant Sadurní d’Anoia a la fàbrica de xocolata Simón Coll i a les caves Freixenet. Cap a les 10 h, vam arribar a Simón Coll. Una noia molt maca ens va rebre amb […]
Xocolata i cava (sense alcohol) per a l’alumnat de 6è! Llegeix més »










