Un concurs literari terrorífic! T’hi atreveixes?

• Amb motiu de l’arribada de la Castanyada i la celebració de Halloween, es convoca l’alumnat de Cicle Superior de Primària (5è i 6è) i tots els cursos d’ESO a participar en un nou certamen literari. No us el perdeu!

Els microrelats de por envairan la setmana vinent l’IE Els Tres Pins! Des de l’àmbit lingüístic es proposa un nou concurs literari amb l’objectiu de fomentar l’escriptura creativa entre l’alumnat i deixar volar la imaginació en l’elaboració de relats terrorífics.

L’extensió ha de ser d’un foli, com a màxim, i es pot presentar en qualsevol de les llengües que es treballen a l’IE Els Tres Pins: català, castellà, anglès o francès. El lliurament dels relats, que ha de ser original, haurà de fer-se abans del 28 d’octubre a l’urna ubicada a la Sala Àgora.

Des del professorat s’anima el jovent a mostrar el seu vessant més temible, aterridor i apocalíptic per celebrar l’arribada de la Castanyada i Halloween.