Jornada apoteòsica per celebrar la Castanyada i Halloween

• Tot el centre educatiu ha viscut un dia carregat d’activitats, oci, diversió i aprenentatges.

L’alumnat, el professorat i totes les persones treballadores de l’IE Els Tres Pins han gaudit aquest divendres 28 d’octubre d’una jornada farcida d’iniciatives per celebrar la castanyada, el dia de Tots Sants i Halloween.

En funció de l’etapa educativa, els i les alumnes han realitzat alguna de les iniciatives plantejades per la Comissió de Festes i el professorat. En el cas d’Educació Infantil, l’alumnat més petit del centre ha gaudit d’unes meravelloses sessions de contes amb la Maria Castanyera.

D’altra banda, els infants d’Educació Primària han fet diversos tallers lúdics fins a mig matí. A partir d’aleshores, els nens i les nenes de Cicle Inicial i Cicle Mitjà han participat en una gimcana al pati de l’escola, mentre que els nois i les noies de Cicle Superior han dut a terme altres propostes de tipus artístic. Ja a la tarda, tothom ha estat benvingut a la sessió de ball, danses tradicionals i la celebració de la castanyada.

En relació amb el jovent de Secundària, els més grans de l’IE Els Tres Pins s’han esplaiat amb diversos tallers creatius al llarg de les primeres hores del matí. Una d’aquestes iniciatives, a més, ha donat el tret de sortida al projecte radiofònic que iniciarà properament el centre, amb la creació i posada en marxa d’un estudi per potenciar l’oralitat de l’alumnat i crear la nostra pròpia ràdio. En acabat, els nois i les noies de 1r, 2n i 3r d’ESO s’han desplaçat a la pista de futbol del poble per tancar la setmana amb una gimcana molt divertida.

Així doncs, l’IE Els Tres Pins tanca la primera gran celebració del curs 2022/23 amb una valoració molt positiva. Hem viscut, sens dubte, una jornada inoblidable.