Entregats els diplomes i premis del Concurs literari terrorífic de l’IE Els Tres Pins

• Amb motiu de la Castanyada i la celebració de Halloween, es va convocar l’alumnat de Cicle Superior de Primària (5è i 6è) i tots els cursos d’ESO a participar en un nou certamen literari.

El jovent va mostrar el seu vessant més temible, aterridor i apocalíptic per celebrar l’arribada de la Castanyada i Halloween. En un nou certamen literari organitzat des de l’àmbit lingüístic, es va proposar un nou concurs amb l’objectiu de fomentar l’escriptura creativa entre l’alumnat i deixar volar la imaginació en l’elaboració de relats terrorífics.

Després d’una difícil deliberació del jurat atesa la qualitat dels relats, les alumnes A.G. i L.B. han estat les persones premiades amb dues entrades per al Casal Municipal de Vallromanes. A més, també s’ha fet entrega de diplomes de participació a tot l’alumnat que va prendre part del I Concurs literari terrorífic de l’IE Els Tres Pins, premiant així el seu esforç i valorant positivament la seva implicació en les activitats del centre.

Des del professorat s’anima infants i joves a participar activament en les diferents iniciatives que s’organitzen periòdicament i els encoratja a continuar millorant en el seu procés de creixement i aprenentatge.