Xocolata i cava (sense alcohol) per a l’alumnat de 6è!

• L’alumnat va fer una sortida a Sant Sadurní d’Anoia el passat dilluns 7 de novembre.

Els/Les alumnes de 6è vam anar a Sant Sadurní d’Anoia a la fàbrica de xocolata Simón Coll i a les caves Freixenet. Cap a les 10 h, vam arribar a Simón Coll. Una noia molt maca ens va rebre amb un vídeo que explicava la història de la xocolata. Després vam tastar tota mena de xocolata. Estava deliciós! Són autèntics experts.

Més tard vam anar a un parc on vam esmorzar, quan vam acabar ens vam dirigir a les caves Freixenet. Allà vam veure un vídeo en el qual explicaven els començaments de Freixenet. Aleshores vam baixar al soterrani dirigint-nos cap a les sales d’exposició, on vam aprendre moltes curiositats sobre el cava.

A l’hora de marxar ens van oferir un got de cava sense alcohol. Ens ho vam passar molt bé!