Creativitat i diversió durant els tallers d’art amb l’alumnat de Cicle Inicial i Cicle Mitjà

• Els nens i les nenes de l’IE Els Tres Pins van deixar volar la seva imaginació amb les seves obres pictòriques.

En una proposta emmarcada en la iniciativa ‘Viure l’art’ de la Fundació Privada Cultural de Granollers AC, l’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è de Primària va aprofundir en l’obra de tres pintors (Pablo Picasso, Conxa Sisquella i Paco Merino) i va fomentar la seva capacitat d’expressió i creativitat a través de l’art.

Durant aquests tallers, que van tenir lloc els dies 25 i 26 d’octubre a la Sala Àgora, els nens i les nenes van treballar diverses activitats al voltant de les obres pictòriques d’aquests artistes. Es van oferir unes nocions bàsiques dels diferents moviments artístics i es va promoure un aprenentatge per identificar les emocions que ens generen les obres d’art.

Un dels objectius d’aquest projecte artístic era el d’adquirir agilitat i seguretat amb materials, mitjans i aptituds visuals diverses. També es va vetllar perquè l’alumnat potenciés el gust per l’estètica i aprengués a valorar la qualitat del treball en equip, tant el resultat final com tot el procés d’elaboració.