Una Castanyada memorable!

Com ens agrada poder celebrar les tradicions entre tots i per a tots! Diversió, convivència i tradició!

Al matí vam celebrar dues activitats pensades i dirigides per l’alumnat de Cicle Superior en el qual hi van poder participar tots els infants de l’escola.

D’una banda, els nens de 5è van fer uns tallers per als més petits de la casa, mentre que els de 6è van fer el mateix per a la resta de l’alumnat. Els més grans de l’escola van tenir un matí ben trepidant, ja que també van crear al gimnàs un Túnel del Terror impressionant.

I per a rematar la jornada, a la tarda va ser el torn de les danses populars i de les tradicionals castanyes, tots junts al pati. Des d’aquí volem donar les gràcies a les nostres Castanyeres més canyeres, a les famílies per la seva implicació, als mestres per la seva col·laboració i, sobretot, als nostres alumnes, sense els quals res d’això tindria sentit

Quan l’esforç i la cooperació van de la mà passen coses així de boniques.

Visca la cultura popular!

MATINAL DE JOCS

TÚNEL DEL TERROR