“Sharing to Learn” vol. 2

Per segon any consecutiu, l’escola Torres Amat i l’Institut Llobregat fem xarxa per tirar endavant el “Sharing to Learn“. Es tracta d’un pla d’impuls de la llengua anglesa a nivell oral en què hi prendran part activa els nostres alumnes de 5è i 6è i també un grup d’estudiants de 1r de Batxillerat. La valoració de l’any passat va ser molt positiva, motiu pel qual hem decidit repetir l’experiència.

Avui hem celebrat un acte de benvinguda on hem pogut conèixer els 24 alumnes de Batxillerat que s’han interessat pel projecte, i estem molt satisfets que en siguin tants. En aquest acte hi han participat les directores dels dos centres educatius i també els docents responsables de coordinar el projecte Sharing to Learn. L’ajuntament de Sallent, també hi ha estat present i ha tornat a col·laborar amb l’obsequi de material fungible.

Des del Torres Amat hi han assistit els quatre delegats de Cicle Superior, en representació de tot l’alumnat de 5è i 6è que d’aquí ben poc començarà a gaudir de l’aventura d’aprendre i conviure en anglès amb altres estudiants de Sallent.

HERE WE GO!!!