Per un món en pau

Com cada 30 de gener, l’escola Torres Amat celebra una data plena de significat i de valor pel nostre alumnat: el Dia Internacional de la No-Violència i la Pau. Des dels més xics fins els més grans de l’escola es van trobar tots plegats al pati per a llançar missatges de pau en tots els idiomes que tenim a l’escola. Uns missatges que van voler arribar a tots els racons del món i que van acabar amb l’acompanyament d’un poema de Joana Raspall musicat per la Menuda Banda de mestres de l’escola. El tema es diu podries i el podreu escoltar si feu clic a la imatge que trobareu a continuació.

A més, al vestíbul principal de l’entrada al nostre centre vam crear el símbol de la pau a partir dels missatges escrits de tots els alumnes de l’escola, des de P3 fins a 6è, tal com ens agrada, units. I en aquest cas, units per la pau.