Finals futbol sala mixte Cicle Superior

Quina gran jornada i quanta emoció hem viscut avui! Després moltes setmanes de lliga regular al pati de l’escola, hem celebrat la jornada final del torneig de futbol sala mixte de Cicle Superior. Torneig mixte perquè no només els equips estaven formats per nens i nenes,  sinó que s’han barrejat alumnes de 5è i 6è. I tot plegat en un escenari espectacular: el pavelló Agustín Rueda de Sallent.

Tant el partit pel 3r i 4t lloc com el de la final han estat molt igualats, i tots dos han acabat amb una victòria per la mínima (1-0). Gràcies, Joan Martí, per la col·laboració. Sabeu que, fins i tot, hem tingut un àrbitre professional?

A les grades s’ha viscut un ambient fantàstic, amb el suport de l’alumnat de Cicle Superior i també de 4t. I al terreny de joc ha regnat l’esportivitat i el companyerisme, a banda que han ofert uns partits amb bon joc i molt emocionants.

Esport, salut i cohesió de grup. Feu clic a la següent imatge per a veure fotos i vídeos de la jornada.