Engeguem el projecte “Sharing to learn”

Hola, famílies!

Després de força setmanes de preparació, ja s’ha inaugurat el projecte “Sharing to learn” (“Compartir per Aprendre”). Es tracta d’un pla d’impuls de la llengua anglesa a nivell oral en què hi prendran part activa els nostres alumnes de 5è i 6è i també un grup d’estudiants de 1r de Batxillerat de l’Institut Llobregat de Sallent.

Aquest és un projecte pioner a la Catalunya Central i els seus principals objectius són els següents:

• Afavorir l’intercanvi entre alumnat de diferents etapes educatives
  • Donar suport a la millora de l’expressió oral en anglès per tal de facilitar l’accés a entorns plurilingües

Els estudiants de l’institut tindran un repte important: entrar a les aules un cop per setmana i fer d’auxiliars de conversa a les hores d’anglès de 5è i 6è. Les activitats estaran dirigides pel professorat d’anglès del Torres Amat i seran consensuades amb l’institut i també amb el Departament de Llengües Estrangeres dels Serveis Territorials de la Catalunya Central.

Mitjançant aquesta metodologia d’aprenentatge-servei es pretén millorar l’anglès oral dels alumnes i també compartir experiències per aprendre els uns dels altres. A més, un altre objectiu prioritari serà afavorir actituds de compromís, respecte, responsabilitat i autonomia personal que ajudin a construir un entorn més humà.

Dilluns passat la nostra escola va ser la seu de l’acte inaugural d’aquesta iniciativa “Sharing to Learn”, que també compta amb el suport de l’ajuntament de Sallent. Va ser la primera vegada que els “language assistants” de l’institut es van trobar amb els alumnes de 5è i 6è i el cert és que va ser un acte ben especial, amb actuacions musicals de mestres i alumnes i també amb parlaments per part de les autoritats implicades.

Si feu clic a la imatge podreu veure un recull de les fotos de la jornada. Good luck, everyone! Learn and have fun!