Emotiva cloenda del “Sharing to Learn”

Amb abraçades, somriures de complicitat i música en directe hem posat avui punt i final al projecte en anglès Sharing to Learn, que fem entre el nostre alumnat de 5è i 6è i els Language Assistants de 1r de Batxillerat de l’Institut de Sallent.

Han estat moltes setmanes en què no només hem après a millorar molt la nostra expressió oral en llengua anglesa sinó que hem creat lligams personals entre alumnes del nostre poble. Així, fent xarxa, és com ens agrada créixer i aprendre.

L’acte institucional de cloenda, celebrat al gimnàs del Torres Amat, ha comptat amb l’actuació en directe de la banda del Torres Amat, que ha acompanyat les veus dels alumnes de Cicle Superior.

L’alumnat de 5è ha interpretat una versió personalitzada de la cançó “It’s time”, dels Imagine Dragons. El nou tema s’anomena “Hello, Torres Amat” i parla de la màgia de la nostra escola i de les persones que en formen part (podeu veure el vídeo a l’àlbum de fotos que trobareu més endavant). En el cas de 6è, han interpretat una cançó tan popular com divertida: “Mamma mia”, del grup suec ABBA.

La jornada ha acabat amb un esmorzar col·lectiu, que ha servit per a refermar els vincles entre els alumnes dels dos centres. Per segon any consecutiu podem dir que novament, l’experiència del Sharing to Learn ha estat un èxit rotund.

Des de l’escola volem donar les gràcies a l’Institut de Sallent, al Centre de Recursos dels Serveis Territorials de la Catalunya Central i també a l’ajuntament de Sallent. Però sobretot, gràcies a tot l’alumnat que ha participat en aquest projecte tan engrescador.

Thank you everyone!!!

Si voleu veure vídeos i fotos de la jornada, podeu fer clic a la següent imatge.