Treballant i explorant amb Bee Bots

Els alumnes de 2n han treballat en una activitat educativa que combina tecnologia i creativitat utilitzant bee bots, robots d’abelles.

L’activitat va sorgir dins les sessions de robòtica, amb l’objectiu de desenvolupar les habilitats creatives dels alumnes mitjançant l’ús de la tecnologia. Amb l’ajuda dels bee bots, es buscava integrar la programació i el dibuix com a eines educatives per fomentar la resolució de problemes i el pensament lògic.

Abans de començar l’activitat, els alumnes van ser introduïts en el món dels bee bots. Aquests petits robots es poden programar mitjançant comandes senzilles i es converteixen en excel·lents aliats per a l’aprenentatge de la programació bàsica a una edat primerenca.

L’ús dels bee bots no només, va incentivar la creativitat individual, sinó que també va fomentar la col·laboració entre els estudiants.

A través d’aquesta activitat, els alumnes van aprendre més que simplement programar robots; van adquirir habilitats de pensament lògic, van millorar la seva capacitat per resoldre problemes i van experimentar amb la tecnologia.