Fomentant la Salut i la Determinació: l’entrenament del Cross Escolar

A l’Escola creiem fermament en la importància de promoure un estil de vida saludable i en l’aprenentatge a través de l’experiència. Una de les activitats enriquidores que oferim als nostres alumnes és l’entrenament de cros escolar, que involucra totes les edats, des dels més petits fins als més grans.

L’entrenament de cros escolar té diversos beneficis. A més de millorar la condició física dels alumnes, també promou l’esperit d’equip i la determinació. Els alumnes aprenen valors importants com la perseverança i la responsabilitat.

Aquest any, hem tornat a motivar als nostres alumnes la participació en el Cros Escolar que tindrà lloc aquest diumenge, 12 de novembre, a Sallent i que forma part del programa de curses que organitza el Consell Comarcal del Bages.

Per últim, volem destacar la col·laboració amb l’Ajuntament i l’agraïment a en Joan Martí, el tècnic d’esports, per la seva contribució en la jornada d’entrenament i a l’èxit del cros escolar de cada any.