8è passeig literari de la Joncosa del Montmell

Benvolgudes i benvolguts!
El proper 23 d’abril, a l’escola Teresa Godes i Domènech, organitzem el 8è Passeig literari de la Joncosa del Montmell. Aquesta edició del Passeig literari serà molt més especial degut a les circumstàncies que ens trobem per la pandèmia de la COVID19.

El curs passat vam fer el Passeig literari de forma virtual, aquest serà en grups-bombolla que ens permetrà  gaudir i experimentar el passeig literari el màxim de segur possible. Enguany només es podrà participar de forma directa com a lector/a,  adscrit a un espai fixe i mantenint les normes fixades de distància, mascareta i tenint en compte que estarem a l’aire lliure.

Enguany serem el personal de l’escola qui acompanyarem als set grups bombolla d’infants de l’escola pels diferents espais del poble. Tornarem a generar set espais, on hi haurà un grup de lectors i lectores, per on els infants passaran, al llarg del matí, repartits en set grups  dividits en tres grups d’edat, de 3 a 6 anys, de 6 a 9 i de 9 a 12 anys.

El passeig literari es realitzarà al llarg de tot el matí, havent-hi dos blocs horaris clarament diferenciats, de 9h30 a 11h i de 12h a 13h30, enguany no hi haurà l’esmorzar compartit.

Podeu participar a un dels blocs horaris, o als dos blocs si ho desitgeu, segons la vostra disponibilitat horària. Les lectures i/o interpretacions poden ser en qualsevol llengua, des de l’escola farem propostes de textos per a cada espai. Si teniu dubtes ens podeu escriure un mail a teresagodes@gmail.com.

Per participar és imprescindible omplir aquest formulari abans del 14 d’abril. Us hi esperem!