Participació

Obrim l’escola a la comunitat i compartim el fet educatiu amb les famílies. Les famílies participen i col·laboren en el nostre projecte.

Delegats/des

Cada aula està representada per un pare/mare delegat escollit per la resta de famílies. Aquest és el contacte directe amb l’escola i permet una comunicació més ràpida i fluïda entre les famílies i l’equip de mestres. Conjuntament, formem el que anomenem Consell de famílies. A més a més, aquest òrgan es reuneix una vegada al trimestre amb el Consell de mestres i s’organitzen algunes festes així com també es duen a terme dinàmiques que ens permeten reflexionar, treballar conjuntament i així, seguir millorant com a escola.

Cafè en família

Una tarda al mes famílies i mestres ens trobem en un ambient distés per parlar sobre temes d’interès i intercanviar idees i impressions. Aquests temes d’interès es proposen des de l’escola i poden néixer o bé a partir de necessitats que es detectin com també de motivacions, neguits i/o peticions que les famílies comparteixen. Alhora, el Cafè en família també pot comptar amb persones expertes voluntàries que aporten els seus coneixements i, per tant, enriqueixen els pensaments i idees.

Experts/es

La veu i el coneixement de persones expertes permeten enriquir els processos d’aprenentatge dels infants de l’escola, fet que esdevé molt important per donar vida i vincular l’emoció a aquestes experiències de recerca, investigació… com també per aprofundir en el procés i anar més enllà. Les persones expertes són familiars dels infants de l’escola que, de manera voluntària, ofereixen el seu temps per compartir-lo amb les tribus de l’escola.