L’escola presenta “TORTOSA SOM MEMÒRIA. Itinerari per a famílies”

La comunitat de grans de l’escola ha creat una guia amb tres itineraris per Tortosa, recordant i recuperant la memòria històrica.

Aquesta guia va destinada a famílies. Per tant, la informació que hi trobareu estarà adaptada perquè tothom la pugui entendre.

Els itineraris que presentem són:

• ITINERARI AUDITIU: Audioguia en diferents idiomes
  • ITINERARI VISUAL: Imatges comentades de cada ubicació
  • ITINERARI POÈTIC: Haikus de creació pròpia, inspirats en el paisatge, recitats i musicats.

La ruta recorre 1,12Km i es pot realitzar el recorregut en 1 hora.

Aquesta ruta passa per diferents punts representatius de Tortosa i retrata la situació viscuda a la ciutat durant la Guerra Civil.

Trobareu els tres itineraris si escanegeu els codis QR que acompanyen els diferents punts de la ruta.

Podeu descarregar-vos el mapa amb els codis QR clicant el següent enllaç:

TORTOSA SOM MEMÒRIA. Itinerari per famílies PDF