Quan estalvies a un infant l’esforç que ell podria fer li estàs impedint créixer.

Maria Montessori

ESCOLA NATURA

La nostra línia d’escola sempre ha tingut molt present la natura i l’educació ambiental, aquesta pandèmia que estem vivint ens ha fet ser més conscients de la necessitat d’un contacte més directe i regular amb el nostre entorn. Per aquest motiu aquest any hem iniciat… Llegeix més»

RECORREGUTS PERSONALS CAP A L’APRENENTATGE

La nostra escola prioritza els recorreguts personals cap a l’aprenentatge de cadascun dels nostres infants. Recorreguts que no sols ens permeten atendre la diversitat sinó acompanyar les necessitats, potencialitats i interessos individuals i garantir l’aprenentatge autònom.
Amb aquest objectiu, l’alumnat de primària, amb l’acompanyament dels adults,… Llegeix més»

Tot anirà bé

Aquests dies l’edifici de l’escola està tancat, però l’escola continua viva. Les trobades virtuals, les tasques, els missatges, els reptes, les trucades, les fotos i vídeos continuen recordant-nos que som aquí, que tot anirà bé. Això ho podem superar junts. Això passarà i ben aviat… Llegeix més»