Quan estalvies a un infant l’esforç que ell podria fer li estàs impedint créixer.

Maria Montessori

ESPAIS

La nostra escola és una escola activa, participativa i respectuosa. Partint d’aquests eixos i per tal d’afavorir al màxim la participació i l’activitat dels infants, a la vegada que respectem els diferents ritmes de desenvolupament; a la comunitat de menuts dediquem les tardes a fer… Llegeix més»

RECORREGUTS PERSONALS CAP A L’APRENENTATGE

La nostra escola prioritza els recorreguts personals cap a l’aprenentatge de cadascun dels nostres infants. Recorreguts que no sols ens permeten atendre la diversitat sinó acompanyar les necessitats, potencialitats i interessos individuals i garantir l’aprenentatge autònom.
Amb aquest objectiu, l’alumnat de primària, amb l’acompanyament dels adults,… Llegeix més»