XIV CERTAMEN NACIONAL DE LECTURA EN VEU ALTA

Hola a tothom,

Ahir, 11 d’abril de 2018 els alumnes de cicle mitjà i cicle superior van acompanyar a, el Quim Crispí i el Guillem Lirola, fins al Cinema-Teatre Comtal de Ripoll per participar al XIV Certamen NacionaL de Lectura en Veu Alta.

Els dos alumnes, el Quim i el Guillem, no van aconseguir passar a la següent fase però van fer un molt bon paper, quedant segons de les seves categories. Perquè ho podeu gaudir, tal i com ho vàrem fer nosaltres, us deixem el vídeo de les seves participacions, i l’enllaç perquè també podeu consultar l’àlbum de fotografies.

Enllaç àlbum: https://photos.app.goo.gl/3i2sfOMgNfVou4Ac2

1. Mireia

Quin dia tan intens ahir!!!?
    Vaig tenir l’oportunitat de felicitar els lectors representants de l’escola Santa Coloma de Ger, perquè cadascun amb la seva lectura van ser clars candidats a passar a la final: compostura a l’escenari, contenció, entonació i narració de la història excel.lents, ritme equilibrat -ni lent ni accelerat-, expressió diferenciada de cada personatge,… Va ser tot un plaer escoltar-los, em van emocionar… Es van quedar a les portes, però un segon lloc també és un gran reconeixement pels alumnes i un premi pels mestres, per la gran tasca que fan dia a dia, no gens fàcil.
    I precisament avui vull felicitar la feina feta per aquests mestres tan implicats que transformen els nostres infants en persones que van creixent, aprenent a ser crítics, apassionats per la lectura i encuriosits per conèixer i explorar cada dia una mica més. Moltes gràcies a tots, i especialment a l’Enric i la Viqui, tutors de cicle mitjà i superior de l’escola. Tenim un tresor molt preuat amb vosaltres, estem convençuts que deixareu petjada en els nostres fills. No perdeu mai l’entusiasme i la il.lusió que us caracteritza i que encomaneu sàviament a la mainada… i a les famílies. GRÀCIES !!!!! ☺️??