CERDANYA FLASHBACK: EXPO!!

El passat dijous 2 de febrer de 2023, els nens i nenes de CM de l’escola Santa Coloma i de l’escola Santa Cecília, vam anar al museu de Llívia a veure l’exposició Cerdanya Flashback.  Com que estem fent el projecte de com era la nostra escola abans, també volíem saber més coses de com era la comarca.

El nostre guia va ser en Gerard.  Ens va ensenyar les fotografies d’en Joan Bertran.
Com que a l’hora d’esmorzar havíem vist les restes del fòrum romà, li vam demanar si ens podia ensenyar l’esquelet del macaco que van trobar durant les excavacions.  Aprofitant l’avinentesa també ens va ensenyar les altres peces trobades i, fins i tot, la farmàcia antiga.  Una sortida ben aprofitada! Ah! Que se’ns oblidava! També va venir la TV Pirineus a fer un reportatge de l’exposició i ens van entrevistar.  Us deixem l’enllaç per si hi voleu fer un cop d’ull.  Sortim a partir del minut 18:30.

Cliqueu aquí per a veure totes les fotos