VIII JORNADES ESPURN@

Des del curs passat que participem en els projectes Espurn@. L’any passat com a escoles pilot al Cadavers Exquisits i a Divermath. Enguany a l’English Tales

EL dia 20 de maig, sota el títol Renovem Espurn@: fem projectes telecol·laboratius! ens expliquem a les VIII Jornada Espurn@, aquesta iniciativa per treballar Projectes de forma col·laborativa entre centres educatius, de l’ICE de la Universitat Autònoma d Barcelona. Hi serem, mestres i alumnes explicant què hem fet.

És una activitat gratuïta, però que per raons d’aforament, cal que feu la inscripció si hi voleu assistir. Trobareu el programa sencer, així com el formulari d’inscripció al següent enllaç: