Escriurem, una cançó per quan tornem!

Resultat d'imatges per a "escriurem miki puig"Alumnes de l’escola Santa Coloma, teniu a la part esquerra de la pantalla la cançó Escriurem de Miki Núñez, però amb el to modificat perquè sigui més còmode de cantar per tots.

La volíem cantar per Sant Jordi, però no tenim clar si ens podrem veure. De totes maneres quan poguem tornar-nos a trobar segur que la podem cantar i fer-ne un treball xulo. Així que us deixo també la lletra de la cançó amb dos fulls diferents. Al primer hi manquen paraules que si escolteu la cançó anireu trobant, a l’altre hi ha tota la lletra escrita.

Espero que us ho passeu bé cantant-la i aprenent-la!

Escriurem de Miki Núñez mots buits

Escriurem de Miki Núñez