Aprofitant que fem una formació sobre neuroeducació amb un Grup de treball de la FUB de Manresa hem aplicat algunes de les activitats a les aules.
ACTIVITAT 1
L’objectiu era donar a conèixer que el nostre cervell s’estructura en dos hemisferis i que tenen característiques diferents. Ho hem fet a partir d’un experiment plàstic on mig grup pintava sense cap guiatge i l’altra meitat rebia instruccions detallades i seqüencials.
ACTIVITAT 2
Preteníem conèixer els neurotransmissors, la funció receptora i transmisora i com funcionen.
ACTIVITAT 3
Els alumnes s’han convertit en actors i actrius dramatitzant una escena que han creat ells a partir de les emocions que els han tocat a l’atzar.
CONCLUSIÓ: nosaltres som els últims responsables de com gestionem les emocions.
Podeu veure imatges de les sessions 2 i 3 clicant aquí! !!!
Déu meu, que interessant!!! Moltes gràcies per seguir aquest camí i fer-ne partíceps als nostres fills i filles. Som uns autèntics privilegiats!!! Ànims i a seguir evolucionant i aprenent plegats.