COM APRÈN EL NOSTRE CERVELL?

Resultat d'imatges per a "neuroeducacio"

Aprofitant que fem una formació sobre neuroeducació amb un Grup de treball de la FUB de Manresa hem aplicat algunes de les activitats a les aules.

ACTIVITAT 1

L’objectiu era donar a conèixer que el nostre cervell s’estructura en dos hemisferis i que tenen característiques diferents. Ho hem fet a partir d’un experiment plàstic on mig grup pintava sense cap guiatge i l’altra meitat rebia instruccions detallades i seqüencials.

Cliqueu per veure la sessió 1

ACTIVITAT 2

Preteníem conèixer els neurotransmissors, la funció receptora i transmisora i com funcionen.

ACTIVITAT 3

Els alumnes s’han convertit en actors i actrius dramatitzant una escena que han creat ells a partir de les emocions que els han tocat a l’atzar.

CONCLUSIÓ: nosaltres som els últims responsables de com gestionem les emocions.

Podeu veure imatges de les sessions 2 i 3 clicant aquí! !!!

 

1 comentari

  1. Albert

    Déu meu, que interessant!!! Moltes gràcies per seguir aquest camí i fer-ne partíceps als nostres fills i filles. Som uns autèntics privilegiats!!! Ànims i a seguir evolucionant i aprenent plegats.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>