Xerrada/taller Miquel Alet (Fotografies)

Hola a tothom,

Des de l’escola volem agrair a totes aquelles famílies que us vareu acostar ahir al vespre per assistir a la xerrada/taller del Miquel Alet, sobre prevenció de l’assetjament en edat escolar.

Va ser il·lusionant veure l’aula de cicle inicial tant plena i, també, la resposta que vareu tenir-hi tots/es.

En breu, quan el Miquel ens passi la informació del power point que es va utilitzar, us ho farem arribar a totes les famílies a través de correu electrònic. També, ho trobareu penjat a l’apartat d’educació emocional del nodes (web de l’escola).

Accés a l’àlbum de fotografies

1. MIQUEL ALET

Va ser tot un plaer!!!! Em vaig sentir molt còmode i espero que n’hagueu pogut extreure moltes i bones coses per tal de donar suport i acompanyar als infants de l’escola!!!

Moltes gràcies a les famílies i a la seva participació. Es van superar amb escreix les expectatives que tenia abans de començar, i axò sempre és bo.

2. Anna Juvé

Moltes gràcies al Miquel va ser una xerrada super enriquidora i com sempre et fa pensar molt i intentes canviar-ho.
    Esperem veure’t aviat i que ens vagis encaminant.