INICIEM EL PROJECTE D’ESCOLA

Ja hem començat el projecte de l’escola. Els nens i nenes grans ens han demanat on hem anat de vacances aquest estiu. Els pares i mares ens han ajudat molt, ens ho han escrit  a l’agenda, ens han donat fotos,… i així n’hem pogut parlar a la classe.

Amb l’ajuda dels nostres padrins hem penjat la nostra foto amb el lloc d’estiueig en un mapa del món.

img_0574

Dimecres a la tarda hem anat a veure el mapa i hem buscat les nostres fotos recordant on hem anat de vacances. Hem vist que molts hem anat en un mateix punt del mapa, un punt molt gros, que és a prop d’on vivim. Altres han anat més lluny.

Els que hem anat a prop hem anat amb cotxe, caravana, furgoneta… i els que han anat més lluny amb avió.

Tots junts hem fet una llista de diferents mitjans de transport i després hem fet un dibuix del mitjà de transport que vam fer servir per anar de vacances i n’hem fet un mural al passadís.

img_0602